Valjulta näyttää, mutta parantelen tätä vielä. 

Huomautetaan tässä kohtaa, että jos blogin hahmot kuulostavat tutuilta muuten kuin foorumin kautta, niin kyllä, ennen foorumille liittymistäni minulla oli eräs toinen blogi. Olen nyt sen piilottanut. Osani lähtivät kehittymään niin radikaalisti uudella tavalla saatuaan ystäviä, että tuntui oikeimmalta jättää vanha blogi vain arkistoksi siitä, miten tälle matkalle alkujani lähdin ja mitä ihan ensimmäiseksi tein. 

Nyt sitten vähän esittelyä. Tässä kirjoittaa Nannu. Joskus kirjoitan itsestäni kolmannessa persoonassa, silloin käytän sanaa "Aikuinen". Toiset osat sanovat minua joko Nannuksi tai Aikuiseksi riippuen siitä, miten kaukana heidän ikänsä on omastani - aikuisemmat tai iättömät osani sanovat Nannuksi. Juuri hiljattain kirjoitin foorumilla nimenhuudon, mutta voisin nyt ensimmäistä kertaa kokeilla sellaista, että osat kertovat itse itsestään muutamalla lauseella. Saavat itse päättää järjestyksenkin. Käytän samoja värejä kuin palstalla.

Ydinvauva 8kk: "Bää." (Tuota en odottanut...)

Ai hyvä meillä on täällä nämä värit! Näkyyköhän tämä tuosta taustasta yhtään? No sitä ehtii miettiä - Mä olen Peppi! Juu Peppilotta Sikuriina Rullakartiina Pitkätossu! Minä maailman vahvin oon hehee... 

Turkoosi ilmoittautuu. En mä kyllä noin sanoisi. Mä nyt voisin vaan etsiä jonkun kuvan joka näyttää multa, kun on aika outo olo ollut nyt... 
blue-hair-girl-hair-long-hair-Favim.com-

Joo ja mää oon Koo. Mua sanotaan foorumilla Karmiiniksi. Mutta mä oon kyllä mielellään K. Mä kans kattelin jotain kuvaa mutta mua rupes vaan naurattamaan. Antaa olla hehe.

Minttu. Joo no seuraava. (Mä hoen aina "no".)

Miina! Mä olen ekalla ja mulla on siellä kaveri ja se on kivaa! Me leikitään!

Jaa phht... Noora, moi. Mun vuoro kai nyt sitten. Onko pakko puhua. Mä käytän tällä hetkellä Lotta-univormua. Joskus mulla on värejä siinä. Nyt mä en oikein jaksa.

Iina. En mä nyt sano muuta..

Joo mä olen Yrjö. Myös Iiro tai Jorma käy. Mä lupasin etten mä kiroile nyt kun täällä on pieniä. Terve vaan.

Myyrä tässä. Minä autan lapsia. 

Sini!!! 

Jäikö joku välistä? En tiedä, nyt etsin värin josta --- Eikun tietenkin.

Se jäi välistä Jota Ei Ole. Ihan oliko eilen vai toissapäivänä kun hän tuli vastaan. Hän ei nyt kirjoita, mutta luultavasti tulee kirjoittamaan.

Yola ei myöskään sanonut mitään. Aika montaa näköjään muutenkin ujostutti. 

Täällä on myös Eva, sylivauvaksi kutistettu osa, joka ei kirjoita mutta toiset saattavat pystyä lukemaan hänen ajatuksiaan. Ja parikin erilaista latteaa hahmoa jotka näyttävät äidiltä, mutta enemmänkin edustavat osien tiettyjä ongelmia. Iinan veli on myös jossain kohtaa näkynyt, mutta nyt ei hetkeen. 

Meri ei kirjoittanut. Hm. Lienee nukkumassa, tunnen hänen aktiivisuutensa kipuna. Taika on auttaja, joka luotiin auttamaan Iinaa - hän toimi hienosti ja nyt taitaa olla taustajoukoissa.

Ja tietenkin on vielä Pahvinannu, joka on aina hyväkäytöksinen ja tyyni, kohtelias, eikä varmasti järkytä ketään. Arvatenkin hän tulee esille, kun muut osat voivat huonosti ja on hanskattava sosiaalinen tilanne niin, ettei ketään häiritse. Hän saattaa tulla myös esiin vaikka ensiavussa ja hymyillä tyynesti vaikka kuinka sattuisi joko henkisesti tai fyysisesti. 

Niin, nyt etsin taustavärin josta nämä osien värit edes jotenkuten kaikki näkyisivät.