Vointini on tällä hetkellä hyvin hankalasti kuvailtavissa. On kylmä, viileä, vähän kipuinen olo, toisaalta itkin äsken pari kyyneltä ajattelematta tietoisesti yhtään niin mitään.

Nukuin tänään päikkärit ensimmäistä kertaa ehkä viikkoon. Kummallista, että uneni niin vaihtelee. Tunnen nyt jossain määrin olevani oireideni armoilla. En ole ihan varma, olenko Aikuisessa vai jossain osassa. 

Mainitsinko minä Minua Ei Ole-osan? Kyllä näköjään mainitsin, piti tarkistaa. Teiniosani ovat nyt jumissa hänen kanssaan jossain punaisessa huoneessa. Olen väsynyt, mutta menen nyt kyllä katsomaan sitä huonetta.

...

No sehän kävi äkkiä. Menin huoneeseen, Turkoosi kääntyi katsomaan mutta ennen kuin hän ehti sanoa mitään, imeydyin lattialla olevaan valtavaan, kimmeltävään saippuakuplan puolikkaaseen (joka siis ilmeisesti on hänen ympärillään, tai jotain). Putosin mustaan reikään, ja sitten katsoin ulkopuolelta väkivaltaa. Nappasin itseni mielikuvasta ulos, se piti tehdä oikein ääneen. 

Nyt kun katson huonetta menemättä sinne, näen Nooran ja K:n pitävän kaiteista kiinni, etteivät putoa sinne samaan paikkaan. Turkoosi on liimannut itsensä jaloista kiinni lattiaan.

Kaikesta huolimatta en voi jättää tilannetta tuohon. Jopa Minua Ei Ole on erittäin oleellinen osa minua jolla on hyvin raskas tehtävä. Ehkä koetan tavoittaa häntä nyt epäsuorasti, koska ilmeisesti en ole riittävän vahvassa olotilassa menemään paikalle. Ehkä foorumin kautta löytyy jokin keino.